Bursa - Burulaş'ın Yeni Otobüs İhtiyacı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tempra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Eskiden bence en iyisi olan Burulaş şuan sadece cebini düşünen patronlar gibi olmuş. Aktarmalı ulaşım tamam olsun ama bütün uzun hatları kapatıp aktarmalı ulaşım yaparsan hergün büyüyen bu şehirde bursaray da mikrobüs muhabbetine döner yetersiz kalır
 
Eskiden bence en iyisi olan Burulaş şuan sadece cebini düşünen patronlar gibi olmuş. Aktarmalı ulaşım tamam olsun ama bütün uzun hatları kapatıp aktarmalı ulaşım yaparsan hergün büyüyen bu şehirde bursaray da mikrobüs muhabbetine döner yetersiz kalır
Bursaya doğu batı ekseninde bir bursaray daha yapılmadığı sürece onların o aktrama fantazisi sadece rüya olarak kalır bu şehirde merkezde 2.5 milyon insan yaşıyor bursaray süper bir ulaşım aracı olsada kapasitesi belli o yüzden her otobüs hattı aktarmaya dönemez onu bir geçecekler
 
31A'da eskisi gibi körüklü çalışsın diyoruz da yakında 31A'yı kapatmazlarsa iyidir.

"Büyükşehirlerde aktarmasız olmaz" diyerek 31A, E12, E13 hatlarını direkt gözden çıkarmalarını bekliyorum açıkçası. Yolcusu var mı, var ama ulaşım otoriteleri için bu kadar uzun hatları ve bu hatlarda otobüsleri işletmektense aktarmalı ulaşım yöntemi daha cazip geliyor.
E hatlarını bilemem ama 31/A'nın epey yolcusu var, kapatılmaması gereken bir hat
 
Geri