Ardila1608
WT Kullanıcı
- Mesaj
- 19
- Puan
- 40
Eskiden bence en iyisi olan Burulaş şuan sadece cebini düşünen patronlar gibi olmuş. Aktarmalı ulaşım tamam olsun ama bütün uzun hatları kapatıp aktarmalı ulaşım yaparsan hergün büyüyen bu şehirde bursaray da mikrobüs muhabbetine döner yetersiz kalır