Bursarayci
WT Kullanıcı
Bu hat yapılırken sanırım görükle yolu trafiğe kapatılacak sanırım bu yüzden biraz uzun sürebilir ama ihale sıkıntısı çıkmaz umarımBurası biter bakanlık yaptığı için sorun olmaz sadece uzun zaman alır.
Bu hat yapılırken sanırım görükle yolu trafiğe kapatılacak sanırım bu yüzden biraz uzun sürebilir ama ihale sıkıntısı çıkmaz umarımBurası biter bakanlık yaptığı için sorun olmaz sadece uzun zaman alır.
Zaten şuan sıkıntıda 3 yıldır yapılmadı artıj bi zahmet ihaleyi yapsınlarBu hat yapılırken sanırım görükle yolu trafiğe kapatılacak sanırım bu yüzden biraz uzun sürebilir ama ihale sıkıntısı çıkmaz umarım
ihale yapılmadıysa nasıl inşaat devam ediyorZaten şuan sıkıntıda 3 yıldır yapılmadı artıj bi zahmet ihaleyi yapsınlar