Bursaray Hat 1: Emek-Şehir Hastanesi Uzatma Hattı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Efe16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Geçende bisikletle gittim baktım fotoğraf çekemedim ama altgeçiler için kalıpları söküyorlardı sanırım yht köprüsünün orda iki tane var mudanya yolunun sağında ve solunda birde biraz daha güneyinde vardı balat sınırında
Ahmet yesevi istasyonunda 3 adet giriş var mudanya yönü 1 adet Bursa yönü 1 adet balat yönü 1 adet
 
Ahmet yesevi istasyonunda balat çıkışı bitirilmiş.Bp çıkışıda bitirilmek üzere alt geçidin son bölümünün üstünü kapatmak için iskele örülüyor haftaya tavan betonu atılır artık giriş çıkışlar bitmiş olur.

Ekli dosyayı görüntüle 45625 Ekli dosyayı görüntüle 45626
Bitsin artık, açıkçası en merak ettiğim istasyon burası. Açılsın sağından, solundan, altından, üstünden her yerden giriş yapacağım 😁
 
Ahmet yesevi istasyonu Bp çıkışı ve alt geçit bölümünde bugün demirleme devam ediyordu.Kaldı 6 ay açılışa
 
ayrıca 1m 1gy 1sy gibi otobüsler ahmet yeseviden kalkar artık

Uzatma içerisinde diğer istasyonlara göre işlevi en düşük Ahmet Yesevi olur bence.

Ayrıca YHT Gar ve uzatmanın Gar istasyonu devreye girmeden Mudanya otobüslerine dokunmazlar.

Her şey tamamlandığında YHT Gar'a bir hareket amirliği + peronlar, Organize Sanayi ve Emek kalkışlı hatları buraya çekerler.
 
Uzatma içerisinde diğer istasyonlara göre işlevi en düşük Ahmet Yesevi olur bence.

Ayrıca YHT Gar ve uzatmanın Gar istasyonu devreye girmeden Mudanya otobüslerine dokunmazlar.

Her şey tamamlandığında YHT Gar'a bir hareket amirliği + peronlar, Organize Sanayi ve Emek kalkışlı hatları buraya çekerler.
Eğer yıl sonuna bağlantı yolunu ve kavşağı tam bitireceklerse tüm otobüslerin güzergahı yeniden düzenlenir.Yht gar aktarma peronları oluşturulmalı bunla ilgili yıl sonuna kadar ukomede karar alınmalı.
 
Eğer yıl sonuna bağlantı yolunu ve kavşağı tam bitireceklerse tüm otobüslerin güzergahı yeniden düzenlenir.Yht gar aktarma peronları oluşturulmalı bunla ilgili yıl sonuna kadar ukomede karar alınmalı.
acaba ahmet yeseviyemi olur yht gara mı ama bence ahmet yeseviye olur böylelikle işletimi az olur zaten yapılınca düzeltirler birde sabah ve akşam mudanya yolundaki traiği azaltmak için umarım otopark yaparlar yok boşuna olur
 
Geri