Bursaray Hat 1: Emek-Şehir Hastanesi Uzatma Hattı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Efe16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ahmet yesevide son kalan çıkışın kaba inşaatını bitiriyorlar sonrasında hatta kaba inşaatla ilgili tek yer şehirhastanesi istasyonu ve devamındaki tünel uzantısı kalacak.Yht istasyonunda ince işler devam ediyordu son halini göremedik ama Şehir hastanesi istasyonu harici yıl sonu açılacak düzeye geldi hat.
vay arkadaş 5 yıldır bitirebediler şu hattı
 
Bu projeyi yapan müteahhitin çok sağlam bir gücü var,anladığım kadarı ile.Bu kadar gecikme,normal mi sizce?

Bazı ön görülemeyen teknik & fiziki sebeplerden ötürü bu tür gecikmeler normal. İstanbul’da yapımını bitirdiğimiz M3 hattını örneklendirebiliriz. Proje de ciddi zemin zorlukları yaşadık ki Yıldıztepe istasyonunu gecikmeli olarak açmak durumunda kaldık.

Dolayısıyla raylı sistem hatlarında kamulaştırma (idari) ve teknik sebeplerden ötürü gecikmeli açılışları normalleştirebiliriz. Fakat bu hatta gelince..bildiğiniz üzere bu hattın ilk 2 ihalesi iptal edildi.

(Ankara 4. İdare Mahkemesi tarafından reddi üzerine konu Danıştay’a götürüldü. Danıştay 13. Dairesi 1 milyar 600 milyon liralık hafif raylı sistem ihalesini iptal etti.)

Hattın yer teslimi ise 2021 yılının Ekim ayında yapılmıştı akabinde 2024 yılının Mart ayında ise Balat/Geçit istasyonu hizmete açıldı.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı olarak bu hattı yakın incelemeye aldık.

İstanbul - Bursa YHT tren hattımızla birlikte açılması gündemde diyebiliriz.
 
Bazı ön görülemeyen teknik & fiziki sebeplerden ötürü bu tür gecikmeler normal. İstanbul’da yapımını bitirdiğimiz M3 hattını örneklendirebiliriz. Proje de ciddi zemin zorlukları yaşadık ki Yıldıztepe istasyonunu gecikmeli olarak açmak durumunda kaldık.

Dolayısıyla raylı sistem hatlarında kamulaştırma (idari) ve teknik sebeplerden ötürü gecikmeli açılışları normalleştirebiliriz. Fakat bu hatta gelince..bildiğiniz üzere bu hattın ilk 2 ihalesi iptal edildi.

(Ankara 4. İdare Mahkemesi tarafından reddi üzerine konu Danıştay’a götürüldü. Danıştay 13. Dairesi 1 milyar 600 milyon liralık hafif raylı sistem ihalesini iptal etti.)

Hattın yer teslimi ise 2021 yılının Ekim ayında yapılmıştı akabinde 2024 yılının Mart ayında ise Balat/Geçit istasyonu hizmete açıldı.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı olarak bu hattı yakın incelemeye aldık.

İstanbul - Bursa YHT tren hattımızla birlikte açılması gündemde diyebiliriz.

Talep ve şikayetlerinizi veya eksik gördüğünüz kısımları ya da önerilerinizi CİMER üzerinden
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımıza iletebilirsiniz.
🙏
 
Talep ve şikayetlerinizi veya eksik gördüğünüz kısımları ya da önerilerinizi CİMER üzerinden
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımıza iletebilirsiniz.
🙏
önceki ulaştırma bakanına kalsaydı 2050 de açılırdı şuanki ulaştırma bakanı gelince gözle görülür ilerleme var umarım bu ilerlemeyi görükle etabındada görebiliriz
 
Geri