bykullanıcım
WT Kullanıcı
BBBUS adıyla en azından uzak mesafe ilçeler-il arası olmaz mı ? 80 hattına da Cobra Double Decker gelebilir bence.Burası için önümüzdeki dönemde 80 hattının tekrar devreye alınacağını öngörüyorum çünkü bu hatta BBBUS işletimi sürdürülebilir durmuyor.