YouTube

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emirhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Premiumda yıllık ödeme seçeneği gelmiş bireysel abonelere aylığa göre çok daha uygun kalıyor.

Aylık 57,99 TL olan YouTube Premium abonelik ücreti, yüzde 38'lik bir artışla 79,99 TL'ye yükseldi. Yıllık abonelik almak isteyenler için ise 579,99 TL'lik yeni bir fiyat belirlenmiş durumda.
 
Avustralya'da 16 yaşından küçüklerin YouTube hesapları kapatılıyor

▪️ Avustralya hükümeti, çocukları çevrimiçi zararlı içeriklerden koruma amacıyla sosyal medya platformlarına daha sıkı düzenlemeler getirdi

▪️ İlk başta eğitim amaçlı muaf tutulan YouTube, getirilen bu yeni düzenlemeyle yasa kapsamına dahil edildi

▪️ Yeni yasalara uymayan platformlara 49,5 milyon Avustralya doları (yaklaşık 32,5 milyon ABD doları) para cezası uygulanacak

▪️ Facebook, Instagram, TikTok ve Snapchat uyacaklarını duyururken, X ve Reddit henüz bir taahhütte bulunmadı

20251203_220230.webp
 
Tüm dünya sosyal medya ile ilgili bir şeyler yaparken bizim ülkemizde sosyal medya platformlarına bazı şartlar getirtildiğinde içimizdeki bazı insanlar hemen ortalığı ayağa kaldırıyor.

Bence de şu sosyal medya denilen çöplüğe ulusal ve uluslararası düzeyde ayar çekilmesi şart.
 
Tüm dünya sosyal medya ile ilgili bir şeyler yaparken bizim ülkemizde sosyal medya platformlarına bazı şartlar getirtildiğinde içimizdeki bazı insanlar hemen ortalığı ayağa kaldırıyor.

Bence de şu sosyal medya denilen çöplüğe ulusal ve uluslararası düzeyde ayar çekilmesi şart.
Geçenlerde sanırım bakan idi ama tam hatırlamadım 15 yaşın altında ki çocukların sosyal platform hesaplarını kapatmayı düşünüyoruz demişti. Uygulanırsa doğru bir karar olur.
 
Fiyatlar çok artmış ülkede herşeye zam gelirken maaşların yerinde sayması akıl tutulmasıdır.
 
Youtube içeriklerine hiç bir yerde ulaşamazsın 120 tl bir şey değil ama sizin yapacağınız en mantıklı seçim aile paketine ailecek girmeniz
Aile paketinden kastım herkesi yapmak zorunda değilsiniz örnek 2 kardeşiniz var onları dahil edin 3 kişi kullansanız da yeter 5 kişi de
Diğer platformlardan da TvPlus a üyelik yaptırın yeterli olur.Tvplus da bu arada 3 platform un bir çok içeriğine erişim var o yüzden diyorum yoksa
sadece yutub da olur.Bende bir yutub+tvplus var ve hiç bir gündeme dair hiç bir içeriği kaçırdım telaşı yaşamıyorum

Netflix malum boykotumuzda
1 gram geri adım atmıyoruz ailemiz dostlarımız aynen devam
 
Youtube Premium üyeliği yerine açık kaynak, 3.parti Youtube ön yüzü olan Invidious'u öneririm. En yaygın Invidious ön yüzü (web için) inv.nadeko.net Aynı zamanda Invidious sunucularına bağlanarak Youtube içeriklerine erişmeyi sağlayan (bilgisayar için) FreeTube, (Android için) Newpipe, (Android TV için) Smarttube uygulamaları bulunuyor.

Google'ın herkesin üstünden tonla veri ve para kazandığı gerçeğine karşılık Youtube Premium'a para ödenmesini doğru bulmuyorum.
 
Youtube içeriklerine hiç bir yerde ulaşamazsın 120 tl bir şey değil ama sizin yapacağınız en mantıklı seçim aile paketine ailecek girmeniz
Aile paketinden kastım herkesi yapmak zorunda değilsiniz örnek 2 kardeşiniz var onları dahil edin 3 kişi kullansanız da yeter 5 kişi de
Diğer platformlardan da TvPlus a üyelik yaptırın yeterli olur.Tvplus da bu arada 3 platform un bir çok içeriğine erişim var o yüzden diyorum yoksa
sadece yutub da olur.Bende bir yutub+tvplus var ve hiç bir gündeme dair hiç bir içeriği kaçırdım telaşı yaşamıyorum

Netflix malum boykotumuzda
1 gram geri adım atmıyoruz ailemiz dostlarımız aynen devam
Bende Tv+ ve youtube kullanıyorum 2 si zaten yetiyor Tv+ zaten internet paketi içinde geliyor youtube da aylık veriyorum ikisi aylık 870 tl bi bu zevkimiz var o kadarda olsun napalım.
 
Bende Tv+ ve youtube kullanıyorum 2 si zaten yetiyor Tv+ zaten internet paketi içinde geliyor youtube da aylık veriyorum ikisi aylık 870 tl bi bu zevkimiz var o kadarda olsun napalım.

Bende de Vodafone'dan Turkcell'e geçmeden önce Vodafone'dan tarifemin içinde verdiği kod yardımıyla HBO Max üyeliği vardı. Bitmiş olmalı sanırım. Onun dışında platform üyeliğim yok. Ara ara ücretsiz kuponlar yardımıyla Tabii gibi platformları da kullanmışlığım oldu. Platformlara pek para ödediğim söylenemez. Aslında içerik bazlı ücretlendirme olsa abonelik modeline göre çok daha iyi olur.
 
Geri