Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Aslında aklıma bir şey geldi t2 araçlarının alt takımları değişse sallanmalar azalır ve hızı artar mı aklıma bu geldi eğer bu olursa t2 için milat olur ayrıca şu ücret sistemide değişsin tamam
@Emirhan Sevdalı
M11deki konuyu burda devam ettirelim
Şimdi burada 3 sorum var
Atp sistemi tramvayda olup hatta mı yok
Vatmanlar insiyatifle hızını arttırabilir mi
Atp sistemi hatta olup trende mi yok yoksa tramvaya yazılımla yapılabilirmi
Bonus sorum ise raylarda taşlama ile çözülebilir bir sorun bence ray sorunu veya zaten bi işe yaramıyo 38 var t2 yi kapatıp ray iyiledtirme yapılsın