Bursa - T2 Kent Meydanı – Terminal Tramvay Hattı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Efe16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
@Emirhan Sevdalı
M11deki konuyu burda devam ettirelim
Şimdi burada 3 sorum var
Atp sistemi tramvayda olup hatta mı yok
Vatmanlar insiyatifle hızını arttırabilir mi
Atp sistemi hatta olup trende mi yok yoksa tramvaya yazılımla yapılabilirmi

Bonus sorum ise raylarda taşlama ile çözülebilir bir sorun bence ray sorunu veya zaten bi işe yaramıyo 38 var t2 yi kapatıp ray iyiledtirme yapılsın
 
@Emirhan Sevdalı
M11deki konuyu burda devam ettirelim
Şimdi burada 3 sorum var
Atp sistemi tramvayda olup hatta mı yok
Vatmanlar insiyatifle hızını arttırabilir mi
Atp sistemi hatta olup trende mi yok yoksa tramvaya yazılımla yapılabilirmi

Bonus sorum ise raylarda taşlama ile çözülebilir bir sorun bence ray sorunu veya zaten bi işe yaramıyo 38 var t2 yi kapatıp ray iyiledtirme yapılsın

ATP trenlere kurulmaz hatta kurulur trenler zaten ATP'yi destekliyor. Hatta ATP kurulduktan sonra trende ATP modunu devreye alıp kullanırsın.

Emek - Geçit arasında da mesela ATP kurulu değil. Mevcut Bursaray hattında ATP devrede çalışan vagonlar bu mekik hattında ATP kapalı çalışır.
 
ATP trenlere kurulmaz hatta kurulur trenler zaten ATP'yi destekliyor. Hatta ATP kurulduktan sonra trende ATP modunu devreye alıp kullanırsın.

Emek - Geçit arasında da mesela ATP kurulu değil. Mevcut Bursaray hattında ATP devrede çalışan vagonlar bu mekik hattında ATP kapalı çalışır.
yani tramvayda atp var mı yok mu? eğer durmazlar cadde tramvayı olarak ürettiyse atp yoktur
 
Beyler 348 milyona t2 hattını canlandırmak mantıklımı bu 348 milyonj açayım
320 milyon= 4 tane köprülü üst geçiş kent meydanƙ kavşağı kapatılmasi
28 milyon =,atp entegresi ve t2 araçlarının tekerlek değişimi
Veya kavsak yerine işık ta takılabilir öylede maliyet 48 milyon oluyor
Ayrıca söyle bir şey düsundüm yunuseliden b25e binip heykele giden biri 2x ücret alıyo diyelim ama 17y + t2 yapan biri ise x ücret ödeyerek tramvaya binişi ödüllendirmeli
 
Geri