Bursarayci
WT Kullanıcı
Aslında aklıma bir şey geldi t2 araçlarının alt takımları değişse sallanmalar azalır ve hızı artar mı aklıma bu geldi eğer bu olursa t2 için milat olur ayrıca şu ücret sistemide değişsin tamam
@Emirhan Sevdalı
M11deki konuyu burda devam ettirelim
Şimdi burada 3 sorum var
Atp sistemi tramvayda olup hatta mı yok
Vatmanlar insiyatifle hızını arttırabilir mi
Atp sistemi hatta olup trende mi yok yoksa tramvaya yazılımla yapılabilirmi
Bonus sorum ise raylarda taşlama ile çözülebilir bir sorun bence ray sorunu veya zaten bi işe yaramıyo 38 var t2 yi kapatıp ray iyiledtirme yapılsın
yani tramvayda atp var mı yok mu? eğer durmazlar cadde tramvayı olarak ürettiyse atp yokturATP trenlere kurulmaz hatta kurulur trenler zaten ATP'yi destekliyor. Hatta ATP kurulduktan sonra trende ATP modunu devreye alıp kullanırsın.
Emek - Geçit arasında da mesela ATP kurulu değil. Mevcut Bursaray hattında ATP devrede çalışan vagonlar bu mekik hattında ATP kapalı çalışır.
yani tramvayda atp var mı yok mu? eğer durmazlar cadde tramvayı olarak ürettiyse atp yoktur
yazık ya bu hattı ölüme terk etmişler maliyetli iş de dğil iki problemde yazılımla halledilirATP var bu araçlarda kardeşim ancak hatta kurulu olmadığı için devreye alınmıyor. Gerçi zaten bu vagonların yazılım kaynaklı bazı sıkıntıları da var ama.